Atrakcyjny, wykonany #fachowo, #korzystnie i #z pomysłem film to jeden z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, a jego celem może być zarówno promocja produktów, usług, miejsc, idei, firm czy instytucji, jak i budowanie wizerunku oraz utrwalenie marki w świadomości odbiorców.

 

Tworzone przez nas filmy mogą mieć charakter emocjonalny (reklama emocjonalna) poprzez przedstawienie w filmie opowieści wyzwalającej emocje lub informacyjny (reklama produktowa), poprzez przedstawienie produktu czy usługi i wyeksponowanie ich cech i właściwości.

 

Na życzenie klienta filmy urozmaicamy animacjami 2D/3D, które są atrakcyjną i nieszablonową formą przedstawienia obrazu, ujęciami lotniczymi (filmy z drona), które szczególnie sprawdzają się w przypadku filmów promujących miejscowości i regiony, a także ujęciami wykonanymi techniką timelapse pozwalającymi zaprezentować proces zmiany (np. miasto od wschodu do zachodu słońca). Realizujemy również filmy w technologii 360 stopni, dzięki której odbiorca oglądając film na goglach VR staje się uczestnikiem wirtualnej rzeczywistości, otaczającej go ze wszystkich stron. Takie rozwiązanie rewelacyjnie sprawdza się na targach i jest świetnym elementem bezpośredniej promocji marki. W zależności od rodzaju wykonywanego filmu pracujemy w plenerze, w lokalizacjach wskazanych przez klienta lub w naszym własnym studio filmowym.

Oferujemy następujące formy filmowe

Spot reklamowy

Spotem określamy krótki film reklamowy, którego długość to zazwyczaj 15, 30 lub 45 s. Spot może prezentować produkt, usługę, ideę, instytucję, firmę – dowolność tematyki jest ogromna. W związku z ograniczeniami czasowymi, spot ma zazwyczaj bardzo intensywny przekaz i dynamiczny charakter – prezentuje dużo informacji i obrazów w krótkim czasie. Charakteryzuje go również atrakcyjny podkład muzyczny i głos lektorski przekazujący najważniejsze informacje. Spoty są najodpowiedniejszą formą do emisji w kinie i telewizji lub w internecie (np. na stronie i profilach podmiotu, którego dotyczy film). Tą formę filmową polecamy szczególnie osobom, które chcą podnieść sprzedaż swoich produktów i usług, jednak sprawdzi się ona również w innych sytuacjach jako narzędzie kampanii reklamowej.

Film reklamowy/film promocyjny

Dłuższa forma spotu reklamowego, może być jego rozszerzoną wersją lub samodzielnym filmem. Czas trwania takiego filmu to średnio 2-3 min, przekazuje on więcej treści i obrazu niż spoty, ma zazwyczaj wydłużoną i mniej dynamiczną fabułę. Filmy promocyjne przedstawiają promowany obiekt bezpośrednio lub jako element towarzyszący opowiadanej w filmie historii. Mogą mieć charakter filmów wizerunkowych, które nie koncentrują się na sprzedaży, tylko na przedstawieniu marki oraz zaprezentowaniu jej wartości. Filmy promocyjne zazwyczaj wykorzystuje się podczas targów, konferencji czy spotkań. W internecie miejscem umieszczenia takich filmów są strony internetowe oraz profile w mediach społecznościowych. Filmy promocyjne są najlepszą formą filmową dla gmin, miejscowości, regionów, instytucji czy firm (filmy korporacyjne).

Social media video

Podobnie jak spoty reklamowe, social media video jest krótkim filmem trwającym do 30 s, przystosowanym do eksploatacji w kanałach społecznościowych. W social media video najważniejszy jest atrakcyjny obraz, który w ciągu pierwszych paru sekund zainteresuje odbiorcę i zachęci go do obejrzenia całości. Do tej formy filmowej sugerujemy napisy zamiast głosu lektorskiego. Social media video może mieć charakter explainer video, które prezentuje np. działanie jakiegoś urządzenia lub przygotowanie potrawy. Może również przedstawiać – wykonaną w atrakcyjny i przyciągający uwagę sposób – opowieść wywołującą emocje i promującą np. produkt, usługę czy instytucję. Social media video szczególnie polecamy osobom, które chcą stworzyć atrakcyjną kampanię reklamową z wykorzystaniem video na Facebook’u lub Instagramie.

Billboard sponsorski

Forma filmowa będąca narzędziem kampanii sponsoringowych, które mają na celu zaprezentowanie sponsora audycji telewizyjnej. Kampanie sponsoringowe realizowane poprzez emisje 8 sekundowych billboardów (najczęściej produkowanych w wersjach przed/po) są świetną formą promocji wspierającą budowanie wizerunku oraz podnoszącą prestiż sponsora. Billboardy sponsorskie są bardzo specyficznymi formami filmowymi – przy ich tworzeniu należy trzymać się wielu odgórnie narzucanych zasad, a najważniejszą z nich jest to, że pomimo wpływu na promocję, billboard nie może mieć charakteru reklamowego. Jednak bez obaw, nie musisz się martwić kwestiami formalnymi. Fachowo podejdziemy do tematu i wykonamy skuteczny materiał filmowy i zgodny z normami KRRiT:)

Film instruktażowy

Forma filmu dedykowana firmom produkującym sprzęty/urządzenia, które ich klienci mogą montować samodzielnie. Filmy instruktażowe wyjaśniają montaż i obsługę urządzeń, dzięki czemu pozwalają zaoszczędzić na obsłudze klienta oraz serwisie. Ich długość jest uzależniona tematyki filmu.

Film szkoleniowy

Idealne rozwiązanie nie tylko dla jednostek edukacyjnych, ale również wszelkich firm/instytucji, które chcą wspomóc swoich klientów dodatkowymi treściami lub chcą wykonać wewnątrzfirmowe filmy szkoleniowe dla swoich pracowników. Podobnie jak filmy instruktażowe, filmy szkoleniowe nie mają ustalonych ram czasowych, a czas ich trwania zależy od tematu i długości szkolenia.

Reportaż filmowy z eventu

Wykonując ten rodzaj filmu musimy mieć oczy dookoła głowy – w końcu nie będzie szans na powtórzenie sceny! 😉 Robimy relacje z przeróżnych wydarzeń – eventów firmowych, imprez otwierających punkty usługowe, koncertów, konferencji, targów. Jako uzupełnienie relacji filmowych, oferujemy również reportaże fotograficzne.

Zobacz portfolio

Wszystkie wymienione formy filmowe możesz zobaczyć w naszym portfolio. A jeśli nie znalazłeś formy, która by Ci odpowiadała skontaktuj się z nami – nie boimy się wyzwań, wspólnie na pewno coś wymyślimy, tak aby było #fachowo, #korzystnie i #z pomysłem ;).

Fotoacc Studio Filmowe
#fachowo #korzystnie #z pomysłem

Jesteś zainteresowany filmem?
Dobrze trafiłeś!