Skuteczne spoty wyborcze

Artykuł dla przyszłych kandydatów oraz szefów sztabów wyborczych Ostatnie wybory samorządowe w Polsce zalały nas spotami wyborczymi setek kandydatów na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów. Mimo dostępności wykwalifikowanych i doświadczonych

Share
Kampanie video na Instagramie

Jeszcze nie tak dawno temu, bo właściwie jeszcze do drugiej połowy 2016 roku Instagram był platformą dedykowaną przede wszystkim osobom prywatnym, które udostępniały fotografie przedstawiające ich własne doświadczenia z codziennego

Share
Product placement – czyli niestandardowa forma promocja marki

Audycja zawiera lokowanie produktu – co to znaczy? Z pewnością każdy z nas choć raz spotkał się z tym sformułowaniem oglądając audycję w telewizji czy słuchając audycji w radio. Co

Share
Dystrybucja video w internecie

Wykonanie dobrego filmu to połowa sukcesu – niemniej niż jakość i walory filmu ważna jest jego dystrybucja. Bo i co z tego, że mamy atrakcyjne video, jeśli nikt go nie

Share
Billboard sponsorski – przewodnik sponsora

Bilboard sponsorski Zgodnie z art. 4, ust. 18 Ustawy z dnia 29 grudnia 1992 roku o radiofonii i telewizji (dalej, jako: Ustawa) : „sponsorowaniem jest każdy wkład w finansowanie usługi

Share
Reportaż – dlaczego warto inwestować w wizualną dokumentację wydarzeń?

Organizacja wydarzeń jest jedną ze skuteczniejszych form działań marketingowych, atrakcyjną szczególnie z perspektywy działań promocyjnych i public relations. Tak więc wszelkie podmioty, zarówno komercyjne jak i non-profit organizują przykładowo: konferencje

Share
Filmy dla firm – najlepsze rozwiązania

Materiały video, jako narzędzia działań marketingowych, budują wizerunek marek, których dotyczą, są najbardziej atrakcyjną formą przekazu i są zgodne z najnowszymi trendami. Takie powody stosowania video w działaniach marketingowych podali

Share
Na co zwrócić uwagę przed zapytaniem o wycenę produkcji filmowej

Wiele osób, zwracając się do nas z zapytaniem o wycenę filmu, podaje bardzo lakoniczne informacje, które brzmią przykładowo: „film reklamowy, trwający 2-3 minuty, promujący naszą markę”. Oczywiście w sytuacji, kiedy

Share
Jak dobrać długość filmu?

Idealna długość filmu? Większość z nas planując realizację filmową zastanawia się, jaką długość powinien mieć powstały materiał. Odpowiadając sobie na to pytanie należy przeanalizować szereg ważnych czynników, które powinny mieć

Share
Po co w ogóle inwestować w filmy?

Po co w ogóle inwestować w filmy? Efektywne działania marketingowe to nie lada wyzwanie w dzisiejszej rzeczywistości. Mimo dostępu do ogromnej ilości form dotarcia do potencjalnych użytkowników marek, wyróżnienie się

Share