Artykuł dla przyszłych kandydatów oraz szefów sztabów wyborczych Ostatnie wybory samorządowe w Polsce zalały nas spotami wyborczymi setek kandydatów na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów. Mimo dostępności wykwalifikowanych i doświadczonych
Jeszcze nie tak dawno temu, bo właściwie jeszcze do drugiej połowy 2016 roku Instagram był platformą dedykowaną przede wszystkim osobom prywatnym, które udostępniały fotografie przedstawiające ich własne doświadczenia z codziennego
Audycja zawiera lokowanie produktu – co to znaczy? Z pewnością każdy z nas choć raz spotkał się z tym sformułowaniem oglądając audycję w telewizji czy słuchając audycji w radio. Co
Wykonanie dobrego filmu to połowa sukcesu – niemniej niż jakość i walory filmu ważna jest jego dystrybucja. Bo i co z tego, że mamy atrakcyjne video, jeśli nikt go nie
Bilboard sponsorski Zgodnie z art. 4, ust. 18 Ustawy z dnia 29 grudnia 1992 roku o radiofonii i telewizji (dalej, jako: Ustawa) : „sponsorowaniem jest każdy wkład w finansowanie usługi
Organizacja wydarzeń jest jedną ze skuteczniejszych form działań marketingowych, atrakcyjną szczególnie z perspektywy działań promocyjnych i public relations. Tak więc wszelkie podmioty, zarówno komercyjne jak i non-profit organizują przykładowo: konferencje
Materiały video, jako narzędzia działań marketingowych, budują wizerunek marek, których dotyczą, są najbardziej atrakcyjną formą przekazu i są zgodne z najnowszymi trendami. Takie powody stosowania video w działaniach marketingowych podali
Wiele osób, zwracając się do nas z zapytaniem o wycenę filmu, podaje bardzo lakoniczne informacje, które brzmią przykładowo: „film reklamowy, trwający 2-3 minuty, promujący naszą markę”. Oczywiście w sytuacji, kiedy
Idealna długość filmu? Większość z nas planując realizację filmową zastanawia się, jaką długość powinien mieć powstały materiał. Odpowiadając sobie na to pytanie należy przeanalizować szereg ważnych czynników, które powinny mieć
Po co w ogóle inwestować w filmy? Efektywne działania marketingowe to nie lada wyzwanie w dzisiejszej rzeczywistości. Mimo dostępu do ogromnej ilości form dotarcia do potencjalnych użytkowników marek, wyróżnienie się