Rozpowszechnianie wizerunku – czemu nie?!

Zadbałeś o dobry kadr, odpowiednie światło, perspektywę, głębie ostrości, balans bieli. Masz przed sobą naprawdę dobre zdjęcie, które samo wyrywa się, by pokazać się szerszemu gronu. Jest tylko jeden szczegół

Share
Pozycjonowanie filmów na portalu YouTube

Na początek trochę statystyk Prawdopodobnie najbardziej popularnym miejscem zamieszczania filmów w sieci jest YouTube. Świadczy o tym ogromna i stale rosnąca liczba użytkowników tego portalu. Według najnowszych danych z Digital

Share
Prawa autorskie – o co w tym chodzi

Prawa autorskie i prawa pokrewne wydają się z pozoru zagadnieniem dla prawników. Powstały jednak po to, by chronić relacje twórca dzieła – jego klient. Dlatego każda ze stron powinna znać

Share
Najlepsze reklamy świąteczne 2019 – naszym zdaniem

Ledwo znikną z półek sklepowych zastępy zniczy sprzedawanych na Wszystkich Świętych, a natychmiast pojawiają się w ich miejsce niezmierzone ilości świątecznych ozdób, słodyczy, ubrań czy jakichkolwiek produktów, które można ubrać

Share
Jak profesjonalne oświetlenie wpływa na jakość produkcji filmowych?

Nasz operator zwykł mawiać, że „światło w filmie jest jak muzyka w operze”. Profesjonalne oświetlenie wpływa na jakość produkcji filmowych i znaczy dla filmu tak wiele, jak muzyka dla opery.

Share
Kampanie video za pośrednictwem menedżera reklam

Jakie cele można osiągnąć prowadząc kampanie reklamowe na Facebooku? Po co korzystać z menedżera reklam? W jaki sposób określa się grupę docelową treści reklamowych? Jakie są dostępne formaty reklam? Na

Share
Social media video – szanse i pułapki

Publikowanie filmów komercyjnych na Facebook’u może przynieść spore korzyści pod warunkiem, że sposób publikacji i dystrybucja są odpowiednio przeprowadzone, a film jest przygotowany w odpowiedniej formie. Dla określenia niewątpliwie specyficznego

Share
5 przyczyn skuteczności contentu video w działaniach marketingowych

Content video jest obecnie na celowniku wielu marketerów, szczególnie tych, którzy projektują działania marketingowe w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Nie tylko algorytmy portali społecznościowych, ale również preferencje użytkowników

Share
Najlepsze reklamy świąteczne 2018 – naszym zdaniem

Z roku na rok obserwujemy coraz lepsze, ciekawsze i bardziej kosztowne kampanie świąteczne. Coraz częściej przybierają one formę bardziej przypominającą filmy niż tradycyjne reklamy, a do ich produkcji zatrudniani są

Share
Jak wybrać studio filmowe?

Jak się domyślacie, cena nie jest i nie powinna być jedynym kryterium wyboru studia, które zrealizuje nasz wymarzony film. Istnieje wiele czynników, które powinniśmy wziąć pod uwagę, aby dobrze zainwestować

Share