Jak profesjonalne oświetlenie wpływa na jakość produkcji filmowych?

Nasz operator zwykł mawiać, że „światło w filmie jest jak muzyka w operze”. Profesjonalne oświetlenie wpływa na jakość produkcji filmowych i znaczy dla filmu tak wiele, jak muzyka dla opery.

Share
Kampanie video za pośrednictwem menedżera reklam

Jakie cele można osiągnąć prowadząc kampanie reklamowe na Facebooku? Po co korzystać z menedżera reklam? W jaki sposób określa się grupę docelową treści reklamowych? Jakie są dostępne formaty reklam? Na

Share
Social media video – szanse i pułapki

Publikowanie filmów komercyjnych na Facebook’u może przynieść spore korzyści pod warunkiem, że sposób publikacji i dystrybucja są odpowiednio przeprowadzone, a film jest przygotowany w odpowiedniej formie. Dla określenia niewątpliwie specyficznego

Share
5 przyczyn skuteczności contentu video w działaniach marketingowych

Content video jest obecnie na celowniku wielu marketerów, szczególnie tych, którzy projektują działania marketingowe w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Nie tylko algorytmy portali społecznościowych, ale również preferencje użytkowników

Share
Najlepsze reklamy świąteczne 2018 – naszym zdaniem

Z roku na rok obserwujemy coraz lepsze, ciekawsze i bardziej kosztowne kampanie świąteczne. Coraz częściej przybierają one formę bardziej przypominającą filmy niż tradycyjne reklamy, a do ich produkcji zatrudniani są

Share
Jak wybrać studio filmowe?

Jak się domyślacie, cena nie jest i nie powinna być jedynym kryterium wyboru studia, które zrealizuje nasz wymarzony film. Istnieje wiele czynników, które powinniśmy wziąć pod uwagę, aby dobrze zainwestować

Share
Skuteczne spoty wyborcze

Artykuł dla przyszłych kandydatów oraz szefów sztabów wyborczych Ostatnie wybory samorządowe w Polsce zalały nas spotami wyborczymi setek kandydatów na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów. Mimo dostępności wykwalifikowanych i doświadczonych

Share
Kampanie video na Instagramie

Jeszcze nie tak dawno temu, bo właściwie jeszcze do drugiej połowy 2016 roku Instagram był platformą dedykowaną przede wszystkim osobom prywatnym, które udostępniały fotografie przedstawiające ich własne doświadczenia z codziennego

Share
Pozycjonowanie filmów na portalu YouTube

Prawdopodobnie najbardziej popularnym miejscem zamieszczania filmów w sieci jest YouTube. Świadczy o tym ogromna liczba użytkowników tego portalu – ponad miliard osób, czyli prawie jedna trzecia wszystkich użytkowników internetu. Według

Share
Product placement – czyli niestandardowa forma promocja marki

Audycja zawiera lokowanie produktu – co to znaczy? Z pewnością każdy z nas choć raz spotkał się z tym sformułowaniem oglądając audycję w telewizji czy słuchając audycji w radio. Co

Share