Jak wybrać studio filmowe?

Jak się domyślacie, cena nie jest i nie powinna być jedynym kryterium wyboru studia, które zrealizuje nasz wymarzony film. Istnieje wiele czynników, które powinniśmy wziąć pod uwagę, aby dobrze zainwestować

Skuteczne spoty wyborcze

Artykuł dla przyszłych kandydatów oraz szefów sztabów wyborczych Ostatnie wybory samorządowe w Polsce zalały nas spotami wyborczymi setek kandydatów na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów. Mimo dostępności wykwalifikowanych i doświadczonych

Studia w murach historii

Ostatnie dni października upłynęły nam na pracy nad filmem promującym Państwową Wyższą Szkołę Zawodową im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu. Wizyta na tej uczelni była dla nas niczym lekcja historii

Kampanie video na Instagramie

Jeszcze nie tak dawno temu, bo właściwie jeszcze do drugiej połowy 2016 roku Instagram był platformą dedykowaną przede wszystkim osobom prywatnym, które udostępniały fotografie przedstawiające ich własne doświadczenia z codziennego

Pozycjonowanie filmów na portalu YouTube

Prawdopodobnie najbardziej popularnym miejscem zamieszczania filmów w sieci jest YouTube. Świadczy o tym ogromna liczba użytkowników tego portalu – ponad miliard osób, czyli prawie jedna trzecia wszystkich użytkowników internetu. Według

Product placement – czyli niestandardowa forma promocja marki

Audycja zawiera lokowanie produktu – co to znaczy? Z pewnością każdy z nas choć raz spotkał się z tym sformułowaniem oglądając audycję w telewizji czy słuchając audycji w radio. Co

Dystrybucja video w internecie

Wykonanie dobrego filmu to połowa sukcesu – niemniej niż jakość i walory filmu ważna jest jego dystrybucja. Bo i co z tego, że mamy atrakcyjne video, jeśli nikt go nie

Billboard sponsorski – przewodnik sponsora

Bilboard sponsorski Zgodnie z art. 4, ust. 18 Ustawy z dnia 29 grudnia 1992 roku o radiofonii i telewizji (dalej, jako: Ustawa) : „sponsorowaniem jest każdy wkład w finansowanie usługi

Reportaż – dlaczego warto inwestować w wizualną dokumentację wydarzeń?

Organizacja wydarzeń jest jedną ze skuteczniejszych form działań marketingowych, atrakcyjną szczególnie z perspektywy działań promocyjnych i public relations. Tak więc wszelkie podmioty, zarówno komercyjne jak i non-profit organizują przykładowo: konferencje

Filmy dla firm – najlepsze rozwiązania

Materiały video, jako narzędzia działań marketingowych, budują wizerunek marek, których dotyczą, są najbardziej atrakcyjną formą przekazu i są zgodne z najnowszymi trendami. Takie powody stosowania video w działaniach marketingowych podali

Na co zwrócić uwagę przed zapytaniem o wycenę produkcji filmowej

Wiele osób, zwracając się do nas z zapytaniem o wycenę filmu, podaje bardzo lakoniczne informacje, które brzmią przykładowo: „film reklamowy, trwający 2-3 minuty, promujący naszą markę”. Oczywiście w sytuacji, kiedy

Piękna i gościnna Żołynia

Za autostradą A4, za pięknymi lasami, za niedalekim od Rzeszowa miastem Łańcut, wśród stawów i wydm piaskowych leży Gmina Żołynia. Z inicjatywy Władz Gminy, specjalnie na organizowany pod koniec czerwca

Jak dobrać długość filmu?

Idealna długość filmu? Większość z nas planując realizację filmową zastanawia się, jaką długość powinien mieć powstały materiał. Odpowiadając sobie na to pytanie należy przeanalizować szereg ważnych czynników, które powinny mieć

Po co w ogóle inwestować w filmy?

Po co w ogóle inwestować w filmy? Efektywne działania marketingowe to nie lada wyzwanie w dzisiejszej rzeczywistości. Mimo dostępu do ogromnej ilości form dotarcia do potencjalnych użytkowników marek, wyróżnienie się

Fotoacc Studio Filmowe
#fachowo #korzystnie #z pomysłem

Jesteś zainteresowany filmem?
Dobrze trafiłeś!